Er din landingsside rettet mod sandaler, så kan du passende vise nogle af dine bedste produkter frem, for det er jo netop det, brugerne forventer. Sørg for at lede brugeren til en konkret handling. Har du billeder af konkrete modeller, så skal man naturligvis komme til netop disse modeller, når man klikker på billedet. Du kan også give brugeren mulighed for at vælge mellem sko til herrer, damer eller børn.
Husk de gode overskrifter, og kom kundernes indvendinger i forkøbet. Tilbyder du fri fragt, så gælder det naturligvis om at gøre opmærksom på det. Undgå generiske overskrifter som ’billige sko’ og vælg i stedet en overskrift som ”Forkæl dine fødder med sko fra [skomærke]”. Vil du blive bedre til at skrive overskrifter, så
læs mere om fængende overskrifter her.
Er det ikke en skobutik du driver, men derimod en tømrerforretning, så kan du f.eks. benytte billeder af de opgaver du udfører sammen med en relevant overskrift samt en opfordring som ’bestil et uforpligtende tilbud her’